Menu
Cum se pot preveni bolile cu ajutorul ozonului?

Cum se pot preveni bolile cu a…

Celulele umane funcțio...

15 Beneficii ne1tiute ale uleiului de nuci presat la rece

15 Beneficii ne1tiute ale ulei…

Uleiul de nuci presat ...

Istoria ozonului medical

Istoria ozonului medical

Ozonul a fost descoper...

Boala Lyme și cum mă pot proteja de capușe

Boala Lyme și cum mă pot prote…

Boala Lyme nu este transm...

Ce sunt uleiurile esențiale

Ce sunt uleiurile esențiale

Uleiurile esențiale su...

Ce ulei alegem ? Ulei presat la rece sau ulei rafinat ?

Ce ulei alegem ? Ulei presat l…

Care este diferența &i...

Cum este evitat sistemul imunitar de catre tumorile ovariene

Cum este evitat sistemul imuni…

In ultimele cercetari s-a...

Antioxidantii

Antioxidantii

Alimentele precum fructel...

Celulele stem - controverse in terapie

Celulele stem - controverse in…

Celulele stem sunt celule...

Cum sa-mi ajut copiii sa se adapteze la lipsa celuilalt parinte?

Cum sa-mi ajut copiii sa se ad…

Cand partenerul va parase...

Prev Next

Mersul pe bicicleta

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.88 (24 Votes)

Beneficiile mersului pe bicicleta

Cum imi aleg bicicleta?

Care este cea mai buna tehnica de a practica ciclismul?

Cum pot incepe sa practic ciclismul?


Beneficiile mersului pe bicicleta
Incepatorii ar trebui sa stie ca isi tonifica prin ciclism muschii si articulatiile intregului organism timp in care se ard intre 350 si 700 de calorii pe ora. Ciclismul imbunatateste capacitatea de rezistenta la efort a corpului omenesc cu 20% inca din primele 4 luni prin marirea capacitatii de ventilatie a plamanilor. Asta inseamna ca inima trimite oxigen muschilor mult mai eficient avand ca rezultat faptul ca nu mai obositi atat de repede cand va indepliniti sarcinile curente. Se reduce de asemenea riscul de cancer de colon, scade nivelul colesterolului si tensiunea arteriala.

Cum imi aleg bicicleta?
Cea mai buna varianta este o bicicleta de oras sau una hibrida, chiar daca poate vanzatorii din magazin incearca sa va sfatuiasca altfel. Jumatate bicicleta de munte, jumatate bicicleta de cursa, bicicleta de oras este proiectata pentru a fi folosita numai in oras.

Asigurati-va ca bicicleta pe care o alegeti are un scaun confortabil, o furca care sa va asigure mentinerea unei pozitii verticale si alte accesorii cum ar fi cosul de care s-ar putea sa aveti nevoie.

Ati putea sa va faceti o idee despre cum trebuie sa arate o bicicleta care sa vi se potriveasca incalecand-o si asigurandu-va ca distanta intre bara de sus si corpul dumneavoastra este de cativa cm. Potriviti inaltimea scaunului astfel incat genunchii dumneavoastra sa fie usor indoiti in momentul in care pedala este la cel mai jos nivel. Daca soldurile vi se leagana dintr-o parte in alta cand pedalati atunci scaunul este fixat prea sus. Vanzatorul trebuie sa fie o persoana care sa va ajute realmente sa va gasiti bicicleta potrivita; daca considerati ca acest lucru nu e posibil mergeti la un alt magazin.

Clamele pentru talpi, adica suportii de metal de pe pedala care va ajuta sa pastrati contactul dintre picior si pedala va poate ajuta sa nu va distrugeti genunchii, permitandu-va astfel sa va ridicati si sa va impingeti in pedala pentru a produce miscarea.
Oricum daca va ganditi sa iesiti in fiecare weekend veti dori in mod sigur sa le folositi.

Inca un lucru important este sa nu uitati sa va luati o casca de protectie inainte de a parasi magazinul. Prin folosirea ei reduceti riscul lovirilor la cap cu mai mult de 85%.

Care este cea mai buna tehnica de a practica ciclismul?
Cheia eficientei acestui sport este fluiditatea miscarilor, pozitia in care stati contand foarte mult. O pozitie buna va ajuta sa invartiti pedalele cu o viteza de pana la 70-80 de rotatii pe minut. Un ritm regulat la pedalare va ajuta foarte mult sa nu va suprasolicitati incheieturile si muschii.

Cum pot incepe sa practic ciclismul?
Planificati-va rute scurte de 5-10 km pe stradute linistite, in jurul parcului de exemplu sau in afara orasului pe strazi cu doua benzi. Incercati sa mergeti cu bicicleta cel putin de 3 ori pe saptamana, dar nu in ritm de plimbare ci intr-unul mai sustinut. Limitati-va sa va petreceti timpul pe bicicleta la mai putin de o ora si evitati zonele prea abrupte in primele cateva saptamani.

Cand va simtiti deja confortabil pe bicicleta incercati sa adaugati inca 2-5 km la itinerar; incercati sa utilizati frecvent bicicleta si pentru cumparaturile zilnice. Mersul pe bicicleta va deveni ceva obisnuit si in acest caz mentinerea in forma nu necesita un efort deosebit.

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Articole similare

Sănătatea ta

Probleme de sănătate

Metode alternative

Actual

Despre noi

Partenerii noștri