Menu
15 Beneficii ne1tiute ale uleiului de nuci presat la rece

15 Beneficii ne1tiute ale ulei…

Uleiul de nuci presat ...

Cum se pot preveni bolile cu ajutorul ozonului?

Cum se pot preveni bolile cu a…

Celulele umane funcțio...

Istoria ozonului medical

Istoria ozonului medical

Ozonul a fost descoper...

Boala Lyme și cum mă pot proteja de capușe

Boala Lyme și cum mă pot prote…

Boala Lyme nu este transm...

Ce sunt uleiurile esențiale

Ce sunt uleiurile esențiale

Uleiurile esențiale su...

Ce ulei alegem ? Ulei presat la rece sau ulei rafinat ?

Ce ulei alegem ? Ulei presat l…

Care este diferența &i...

Cum este evitat sistemul imunitar de catre tumorile ovariene

Cum este evitat sistemul imuni…

In ultimele cercetari s-a...

Antioxidantii

Antioxidantii

Alimentele precum fructel...

Celulele stem - controverse in terapie

Celulele stem - controverse in…

Celulele stem sunt celule...

Prev Next

Miscarea si menopauza

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

De ce sunt exercitiile atât de importante pentru femeile aflate la menopauza?

Pot exercitiile sa usureze simptomele asociate menopauzei?

Care sunt exercitiile cele mai eficiente in menopauza?

De ce sunt exercitiile atât de importante pentru femeile aflate la menopauza?
Cum va apropiati de menopauza, ovarele secreta din ce în ce mai putin estrogen. Declinul în aceasta doza naturala de hormon va expune unui risc ridicat în fata aparitiei bolilor cardiovasculare si osteoporoza. Exercitiile aerobice pot sa ajute în evitarea acestor boli prin mentinerea inimii într-o forma mai buna, prin micsorarea presiunii sanguine, ameliorarea circulatiei sanguine si controlul constant al indicelui de masa corporala. Exercitiile care implica greutati, cum ar fi aparatele sau saritul corzii, ajuta la întarirea oaselor si chiar la cresterea acestora atunci când rata pierderii masei osoase este mai mare. O viata activa va ajuta sa aveti un mai bun echilibru si coordonare.

Pot exercitiile sa usureze simptomele asociate menopauzei?

Unele femei au sesizat scaderea frecventei si intensitatii bufeurilor de caldura atunci când fac exercitii. Exercitiile ajuta la eliberarea de stres si depresie prin acordarea unui sentiment de competenta si control, o mai buna suportare a fricii din punct de vedere fizic. De asemenea, va ajuta sa dormiti mai bine si sa aveti o mai mare energie, sa va bucurati de viata.

Care sunt exercitiile cele mai eficiente in menopauza?

Daca nu ati fost active mai mult de un an consultati-va medicul înainte de a începe un program de exercitii, mai ales daca sunteti supraponderala. Pentru a avea rezultate bune, ar fi bine sa aveti un program de exercitii de cel putin 30 de minute zilnic, cum ar fi dansul, înotul sau gradinaritul. Sunt necesare doua sedinte pe saptamâna în care sa va întariti principalele grupe de muschi: cvatricepsul, tendoanele, bicepsul, tricepsul, pieptul, spatele si muschii abdominali. Exercitiile de flexibilitate va ajuta sa ramâneti mai elastice pe masura ce îmbatrâniti. Daca toate acestea vi se par prea multe, atunci faceti orice exercitii puteti, de vreme ce orice activitate va poate face sa va simtiti mai bine.

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Articole similare

Sănătatea ta

Probleme de sănătate

Metode alternative

Actual

Despre noi

Partenerii noștri