Menu
Cum se pot preveni bolile cu ajutorul ozonului?

Cum se pot preveni bolile cu a…

Celulele umane funcțio...

15 Beneficii ne1tiute ale uleiului de nuci presat la rece

15 Beneficii ne1tiute ale ulei…

Uleiul de nuci presat ...

Istoria ozonului medical

Istoria ozonului medical

Ozonul a fost descoper...

Boala Lyme și cum mă pot proteja de capușe

Boala Lyme și cum mă pot prote…

Boala Lyme nu este transm...

Ce sunt uleiurile esențiale

Ce sunt uleiurile esențiale

Uleiurile esențiale su...

Ce ulei alegem ? Ulei presat la rece sau ulei rafinat ?

Ce ulei alegem ? Ulei presat l…

Care este diferența &i...

Cum este evitat sistemul imunitar de catre tumorile ovariene

Cum este evitat sistemul imuni…

In ultimele cercetari s-a...

Antioxidantii

Antioxidantii

Alimentele precum fructel...

Celulele stem - controverse in terapie

Celulele stem - controverse in…

Celulele stem sunt celule...

Cum se cariaza dintii? Cariile dentare

Cum se cariaza dintii? Cariile…

Ai nevoie de mancare, dar...

Prev Next

Exercitii ce pot fi practicate in timpul sarcinii

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Cu ce exercitii sa incepeti in timpul sarcinii?

Exercitii sigure pentru incepatoare.

Exercitii sau pozitii care trebuiesc evitate in timpul sarcinii.

Semne care va avertizeaza ca exagerati cu exercitiile in timpul sarcinii.

Cu ce exercitii sa incepeti in timpul sarcinii?

Un lucru bun este ca se poate incepe un program de exercitii in timpul sarcinii in deplina siguranta sub supravegherea unei persoane de specialitate.

Pentru incepatoare se recomanda un program de 3 zile pe saptamana (de preferat cu o zi pauza intre ele) cu durata a 15-20 de minute o data. Daca ati fost o persoana sedentara inainte de a ramane insarcinata este recomandat sa realizati un plan de exercitii fizice impreuna cu antrenorul personal inainte de a incepe efectiv exercitiile. Perioada de sarcina nu este oportuna pentru pierderea in greutate sau realizarea de performante.

Exercitii sigure pentru incepatoare.

Daca sunteti insarcinata si sunteti la inceput cu exercitiile care sa va mentina in forma puteti lua in considerare urmatoarele:

  • plimbarea: este ideala pentru a incepe seria de exercitii fizice mai ales daca nu ati facut alte exercitii inainte de a ramane insarcinata
  • orele de aerobic usor sau casetele video: aceste programe de exercitii recomandate femeilor gravide pot fi benefice si chiar amuzante
  • inotul: aceasta forma de miscare este ideala avand in vedere ca se folosesc multe grupe diferite de muschi si gravitatia nu actioneaza atat de puternic asupra incheieturilor. In plus, apa va suporta greutatea dandu-va impresia ca sunteti mai usoara.
  • yoga prenatala: va usureaza de tensiunea acumulata si va ajuta corpul sa fie flexibil si puternic.

Exercitii sau pozitii care trebuiesc evitate in timpul sarcinii:

Sporturile de mare risc ca scufundatul si activitatile care pot duce la lovituri puternice gen calarit, schiat, snowboarding-ul, schiatul acvatic sunt strict interzise femeilor insarcinate.
Ciclismul este periculos conform parerilor specialistilor in cel de-al doilea si al treilea trimestru de sarcina pentru ca echilibrul nu mai este acelasi si riscul de cadere la intalnirea unui obstacol este destul de mare. De asemenea mai exista riscul de a fi lovita de masini daca circulati pe strada.

De asemenea nu este momentul sa va apucati de alergat in perioada sarcinii, dar daca ati practicat jogging-ul si inainte este ok.

Sfaturile de care ar trebui sa tineti cont sunt urmatoarele:

  • nu faceti exercitii pana la epuizare pentru ca va suprasolicitati inima (bataile inimii nu trebuie sa depaseasca 140/min.)
  • aveti grija sa mancati suficient si sa nu va deshidratati (in timpul sarcinii aveti nevoie de 300kcal in plus)
  • purtati haine confortabile si tineti seama de vremea de afara

Semne care va avertizeaza ca exagerati cu exercitiile in timpul sarcinii:

  • dureri in tot corpul, dar mai intense in zona spatelui si a regiunii pelviene
  • oboseala excesiva
  • ameteala
  • scurtarea periodelor de respiratie
  • senzatie de lesin
  • sangerari vaginale
  • dificultate la mers
  • contractii
  • absenta miscarilor fetale.

De asemenea contactati-va instructorul daca simtiti batai rapide ale inimii chiar si in perioadele de repaus.

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Articole similare

Sănătatea ta

Probleme de sănătate

Metode alternative

Actual

Despre noi

Partenerii noștri