Menu
Cum se pot preveni bolile cu ajutorul ozonului?

Cum se pot preveni bolile cu a…

Celulele umane funcțio...

15 Beneficii ne1tiute ale uleiului de nuci presat la rece

15 Beneficii ne1tiute ale ulei…

Uleiul de nuci presat ...

Istoria ozonului medical

Istoria ozonului medical

Ozonul a fost descoper...

Boala Lyme și cum mă pot proteja de capușe

Boala Lyme și cum mă pot prote…

Boala Lyme nu este transm...

Ce sunt uleiurile esențiale

Ce sunt uleiurile esențiale

Uleiurile esențiale su...

Cum este evitat sistemul imunitar de catre tumorile ovariene

Cum este evitat sistemul imuni…

In ultimele cercetari s-a...

Ce ulei alegem ? Ulei presat la rece sau ulei rafinat ?

Ce ulei alegem ? Ulei presat l…

Care este diferența &i...

Antioxidantii

Antioxidantii

Alimentele precum fructel...

Celulele stem - controverse in terapie

Celulele stem - controverse in…

Celulele stem sunt celule...

Cum se cariaza dintii? Cariile dentare

Cum se cariaza dintii? Cariile…

Ai nevoie de mancare, dar...

Prev Next

Dieta pe perioada sarcinii

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (3 Votes)
Alimentatia fatului care trebuie sa contina un amestec de vitamine, minerale si calorii necesare unei dezvoltari adecvate depinde numai de tine. Cu alte cuvinte, pentru ca fatul sa creasca puternic si sanatos, trebuie sa ai o alimentatie corespunzatoare. Si acest lucru este foarte simplu.

O alimentatie echilibrata nu este greu de obtinut. Nu este necesara o portionare stricta si nici sa iti calculezi caloriile ingerate. Daca in mod normal obisnuiesti sa ai o alimentatie sanatoasa, vei descoperi ca nu trebuie sa faci decat schimbari minore. Schimbarile acestea constau in a consuma mai mult anumite alimente, caci, intr-adevar, ai nevoie de o gama larga de vitamine, minerale si calorii in plus.

Urmatoarele 9 precizari transforma informatiile stiintifice detaliate intr-un meniu general, usor de urmat. Acest meniu ia in consideratie faptul ca trebuie sa castigi in greutate in timpul sarcinii, ajutandu-te sa nu iei totusi mai multe kilograme decat este necesar.
1. Bea 250 ml lapte pe zi! Aceasta s-ar putea sa fie singura schimbare majora pe care o s-o faci in alimentatie. Dar calciul mineral (250 ml lapte contin 1200 mg de calciu) este esential atat pentru dezvoltarea normala a scheletului fatului, cat si pentru viitorii lui dinti.
2. In fiecare zi sa ai o masa de carne, peste sau pui! Aceasta iti ofera destule proteine, necesare fatului si hormonilor fetali si te fereste de hipertensiune in ultimele luni de sarcina.In fiecare zi trebuie sa mananci 85 gr de carne de vita, porc, pui sau peste. Acestea, impreuna cu cei 250 ml de lapte zilnic, vor satisface nevoia de proteine necesare pe durata sarcinii. Chiar daca de cateva ori pe saptamana inlocuiesti carnea cu oua, orez sau fasole, sau paste fainoase cu legume si branza, vei avea totusi necesarul de proteine.

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Sănătatea ta

Probleme de sănătate

Metode alternative

Actual

Despre noi

Partenerii noștri