Menu
Cum se pot preveni bolile cu ajutorul ozonului?

Cum se pot preveni bolile cu a…

Celulele umane funcțio...

Istoria ozonului medical

Istoria ozonului medical

Ozonul a fost descoper...

Boala Lyme și cum mă pot proteja de capușe

Boala Lyme și cum mă pot prote…

Boala Lyme nu este transm...

Cum este evitat sistemul imunitar de catre tumorile ovariene

Cum este evitat sistemul imuni…

In ultimele cercetari s-a...

Antioxidantii

Antioxidantii

Alimentele precum fructel...

15 Beneficii ne1tiute ale uleiului de nuci presat la rece

15 Beneficii ne1tiute ale ulei…

Uleiul de nuci presat ...

Celulele stem - controverse in terapie

Celulele stem - controverse in…

Celulele stem sunt celule...

Cum vorbesc cu copiii despre divort?

Cum vorbesc cu copiii despre d…

De parca divortul in sine...

Cum se cariaza dintii? Cariile dentare

Cum se cariaza dintii? Cariile…

Ai nevoie de mancare, dar...

Vitamina E si inflamatiile cronice

Vitamina E si inflamatiile cro…

Avand in vedere ca jumata...

Cum sa te bucuri de viata?

Cum sa te bucuri de viata?

Ceea ce-ti defineste v...

Prev Next

Pierderea in greutate cu ajutorul dietelor

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.14 (7 Votes)
Pentru a pierde in greutate cu succes trebuie sa urmezi un plan care sa echilibreze aportul de calorii cu exercitiile fizice. In mod ideal regimul alimentar trebuie realizat printr-o nutriie echilibrata, inferioara caloric si prin marirea activitatilor fizice.

Chiar daca exista numeroase diete minune prin care ti se promite ca poti slabi foarte rapid si usor, cea mai sigura si singura dovedita eficienta pe termen lung este metoda prin care arzi mai multe calorii decat consumi.

Acest lucru se poate realiza fie prin reducerea aportului de calorii (scaderea cantitatii de mancare sau mancare mai sanatoasa) sau prin marirea numarului de exercitii fizice. Adesea cele mai eficiente metode sunt cele care constau in modificarea comportamentului alimentar al persoanei: cum ar fi portiile mai mici. Odata ce s-a obtinut scaderea in greutate aceste obiceiuri alimentare pot fi adaptate usor pentru mentinerea greutatii.

Daca pierzi inexplicabil in greutate, acest lucru poate fi simptomul unor disfunctii medicale sau psihiatrice sau se datoreaza maririi numarului de exercitii fizice sau micsorarii cantitatii de alimente consumate.

Aportul sanatos de calorii depinde de varsta, sex, activitatile fizice pe care le desfasori zilnic, trecutul medical sau sarcina.

Cateva sfaturi pentru pierderea sanatoasa in greutate

O jumatate de kilogram de grasime contine aproximativ 3500 de calorii. Deci pentru o pierdere in greutate sanatoasa, de 0,5 kg pe saptamana, trebuie sa reduci consumul zilnic cu 500 de calorii (500 calorii x 7 zile duc la pierderea a 3500 de calorii pe saptamana). Pentru pierderea in greutate a 1kg pe saptamana este necesar un deficit de 1000 de calorii pe zi.

Daca acest lucru pare imposibil aminteste-ti ca activitatea fizica contribuie de asemenea semnificativ la pierderea in greutate. Deficitul zilnic de 500-1000 de calorii poate sa provina dintr-o combinatie intre activitatea fizica crescuta si aportul redus de calorii.

Totusi, atentie mare, nu trebuie sa te infometezi! Cel mai scazut consum caloric zilnic recomandat pentru o femeie este de 1200 de calorii, asta in cazul in care nu sunt implicate intr-un program medical supervizat in care nivelul zilnic de calorii este de 500-800 calorii.

Comentarii  

0 #1 Anca Constantin 19-10-2011 11:06
Buna!este un articol foarte interesant si cum tocmai a trecut vara, am reusit sa mai adaug ceva la greutatea mea si acumnormal ca imi pare rau..mi-a zis o prietena ca si-a cumparat pantaloni de slabit http://www.sanafarm.ro/biomed-slip-pantaloni-pentru-slabit-marimea-m-p-2178.html si ca la ea a functionat...dar as avea nevoie de mai multe detalii..stiti ceva despre acest gen de slabire?multumesc:)
Citat

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Articole similare

Sănătatea ta

Probleme de sănătate

Metode alternative

Actual

Despre noi

Partenerii noștri